Rss Feed
  1. MİMLEDİLER BENİ!

    8 Ağustos 2014




    Sevgili Bitmeyen Rüyanın Perisi beni mimledi gitti :) Bu şeker mim için çok teşekkür ederim.
    Gecikmeli de olsa tanrıça mimi yanıtlarım hemen aşağıda.

    Geçmişin olmasaydı bugün ortaya koymakta olduğun şey ne olurdu?
    Kariyerime daha fazla odaklanırdım.

    Annen ve Baban senin için neyi ifade ediyor?
    Zor zamanlarımdaki kaçış adresim.

    İmkansız olduğunu düşündüğün her şeyin kapılarını açmak için ne kadar gönüllü olurdun?
    İçimdeki sesi dinlerdim ve bana gerçekten de güzel şeyler söylüyorsa, neden olmasın?

    Şuan kimsin ve ne kadar büyük, parlak ve faydalı bir macera ortaya koyacaksın?
    Aslında şu an gayet de tökezlemiş durumdayım ama hala düşmedim ve maceramı ben de merak ediyorum.

    Kalbin daha önce kırılmamış olsaydı ne kadar neşeli, olağanüstü, değerli ve tümüyle doyurucu bir ilişki içerisinde olurdun?
    Sanırım empati gücünden yoksun bir ilişki içinde olurdum. O kalplerin de bir kırılma nedeni vardır belki ;)


    O zaman ben de mimliyorum 
    Elf Ana ve Melodi Erkan 'ı :)




  2. 2 yorum:

    1. Adsız dedi ki...

      Çok Teşekkür Ederim Ki Beni Kırmayıp cevapladığın için ^^
      Seni birazcık daha tanımış oldum :)
      Şu empati gücüne ben de katılıyorum *.*
      Sevgiler kocaman ♥

    2. ecefobi dedi ki...

      Asıl ben tesekkur ederim beni de dahil ettigin icin :) cok sevgiler

    Yorum Gönder