Rss Feed
  1. Evet, başlığı doğru okudunuz ve bu bir reklam postu değildir!

    Birkaç haftadır İzmir' de dişlerimi beyazlatabileceğim bir klinik arayışındaydım. Farklı semtlerdeki kliniklere danıştım, merkezleri aradım ama 5-10 dakika süren bu işlem için söylenen fiyatlar, adeta dudak uçurtan cinstendi.
    Hal böyle olunca bitkisel yöntemleri deneyim dedim ama bu konuda pek de başarılı olamadım.

    Arayışlarım böylelikle sonuçsuz kaldı, taa ki Rossmann' a uğrayana dek!
    Benim mucizemin adı Perlodent med oldu.


    Ağız ve Diş Sağlığı haftasına özel olarak; Rossmann, reyondaki ürünlerinin fiyatlarını ciddi oranda düşürmüştü. Dişleri beyazlattığını iddia eden bu ürünü de, 5 TL gibi komik bir fiyata görünce hemen denemek istedim.

    diş jeli


    Öncelikle ürün, jel kıvamında, oje gibi fırçaya sahip ve kolayca dişlere sürülüyor.
    Kullanırken rahatsız etmiyor. Tadı ise standart bir diş ürünü gibi. Yani diş hekiminize gittiğinizde kullandıkları maddelerin tadı neyse, bu da onun gibi...

    rossmann


    İlk gün, isteksiz ve pek de inanmadan kullandığım bu üründe farkı hemen gözlemledim. Önerildiği biçimde, 14 gün boyunca, sabah ve akşam, günde 2 defa, dişlerimi de fırçaladıktan hemen sonra kullandım. 15 dakika boyunca da bir şey yiyip, içmedim. Tamam, bazen 15 dakika bekleyemedim

    perlodent med

    Sonuç gerçekten de muazzam ve etkili! Tam da ambalajında belirtildiği gibi, Easy Whiye!

    Tüm kahve, çay lekeleri, sigaranın uzun vadede sonuçları 14 günde silindi, gitti. Ürün ciddi anlamda vaatlerini yerine getirdi. Gerçekten de bunu beklemiyordum!
    Daha önce de kliniklerde dişlerimi temizlettiğim, beyazlattığım elbette olmuştu ve inanın bana bu ürünü kullanmanın verdiği sonuç, tamamen aynı!

    Diş hekimleri ne der, içeriğindeki maddeler aynı mıdır bilmiyorum ama böyle mucize ve komik fiyata satılması pek de hoşlarına gitmeyecektir.

    easy white

    Üstteki çizelgede de görebileceğiniz gibi, günlük beyazlatma/temizleme oranları yer alıyor. Benim dişlerim, çizelgenin sonlarındaki 18-19 rakamları kadar kötü durumda olmasa da, başta da belirttiğim gibi, yine de 14 günü tamamladım. 0 daki görüntüyü elbette elde etmedim ama 2. görüntüyü tamamen yakaladığımı gönül rahatlığıyla söyleyebilirim.

    Ürünün bir de diş macunu mevcut ve o da 2-2.5 TL gibi çok düşük bir rakama satılıyor. O da aynı şekilde beyazlatmayı vaat ediyor ama fırçalı jel hali benim için gayet pratik. Ürüne güvendiğim için, elimde kullanılmayı bekleyen diş macunları bitince alabilirim.

    Dün gittiğim Rossmann şubesinde jel kalmamıştı ama diş macunu vardı. Satış görevlisi, diğer şubelerde olduğunu ve hala 5 TL ye satıldığını belirtti. Yani böyle bir sıkıntınız varsa ya da yedekte böyle mucizevi bir ürün bulundurmak isterseniz, Rossmann' a gidişinizde Perlodent med i almanızı öneririm.

    Sağlıklı ve bembeyaz gülüşler dileğiyle :)

  2. 15 yorum:

    1. Mehtap dedi ki...

      en çok önem verdiğim şey dişlerimin beyaz olması bunun için sürekli arayıştayım ilk fırsatta bende alacağımmm teşekkür ederim yazı için :)

    2. Unknown dedi ki...

      Ben de merak ettim ben de deneyeceğim :)

    3. ayy keşke rossmann'e gittiğimde alsaydım hiç dikkatimi çekmedi :)

    4. ozlemsblog dedi ki...

      tekirdağda rossmann olsaaydı keşke, hemen alıp denemek isterdiiimm..

    5. Pembe Kreasyon dedi ki...

      Çok iyi gerçekten alıp denemeliyim ben de :) Fiyatı da ne kadar uygun :)

    6. Unknown dedi ki...

      Fiyatını şişirmeden stok yapmak lazım :) Teşekkürler bilgilendirdiğiniz için.

    7. Bebe dedi ki...

      Nasıl beyazlatıyor acaba? Dişi aşındırıyor mu, boyuyor mu? Çok denemek istedim ama emin de olamadım :)

    8. Unknown dedi ki...

      Çok teşekkür ederim,yarın Rossmann'a kesin gidiyorum :)

    9. Unknown dedi ki...

      Bu tarz ürünler dişleri beyaza boyuyor aslında. Sürekli kullanma imkanı olmadığı için kısa sürede bu beyazlık geçiyor. Bence ne kadar pahali olsada yilda iki kez dişçiye gidilip özel yöntemlerle beyazlatılması lazım

    10. Adsız dedi ki...

      İlginçmiş..rastlarsam denerim..

    11. Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

      İzmir'de hangi Rossman'dan aldın acaba? Çankaya mı?

    12. nihan dedi ki...

      mutlaka alacağım cnm çok teşekkürler bu yazı için :)

    13. Unknown dedi ki...

      İnşallah kalmıştır hemen gidip almayı düşünüyorum, çok teşekkkürler :)

    14. Ahh geçen görmüştüm alıp almamak da kararsız kalmıştım. Bu yazı süper oldu, bir sonraki gidişimde mutlaka alacağım (: Teşekkürler yazı için.

    15. Adsız dedi ki...

      acaba sürdükten 15 dakika sonra dişlerimizi yeniden fırçalayacak mıyız veya suyla çalkalamamız gerekiyormu yoksa öyle mi duracak

    Yorum Gönder