Rss Feed
  1. Sumptuous Mascara Double Wear Concealer


    Geçtiğimiz günlerde beni heyecanlandıran bir paket geldi kapıma... Eh, gönderici Boyner, içindeki de Estee Lauder olunca...heyecanlamamak ne mümkün?

    Üye olduğum güzellik siteleri ve instagram hesabım birkaç haftadır, Estee Lauder' ın pek popüler olan Double Wear concealerını ve Sumptuous mascarasını birleştirdiği bu ürünün görselleriyle dolup taşıyordu. Kullanımı ve taşıması rahat bu ikili göz ürününü, Boyner sayesinde ben de deneme fırsatı buldum.

    Öncelikle (ve özellikle) benim gibi sabah erken saatlerde dışarı çıkan ve iş çıkışı genelde planları olanlar için, çantaya atmalık, gayet pratik bir ürün olduğunu düşünüyorum.

    Öte yandan 2.8 ml lik ambalajının, yine benim gibi bir türlü ürünün sonunu getiremeyenler için biçilmiş kaftan olduğu da bir gerçek.

    Bir önemli ayrıntı da tabiki fiyatı... Keza normal şartlarda kaliteli bir ürün almak isteğimizde, daha öncesinde deneme şansımız pek de olmuyor. Uçuk rakamlar ödeyip, tenimize uymayan, alerji yapan ya da bir sebep olmaksızın beğenmediğimiz ürünler de eşe-dosta kalıyor. Oysaki 29.00 TL fiyatıyla bu ürün, aramızın iyi olmadığı ve tester isteyince bize gıcık gıcık bakan satış elemanlarına karşı adeta bir başkaldırı niteliğinde!

    DoubleWear Concealer


    Benim denediğim concealer şans eseri tenime uydu ve bende yazın bronzluğundan eser kalmadığını bir kere daha idrak ettirdi. 1 numara Light, buğday tenlilerin yine de tercih etmemesi gereken bir ton, mümkünse 2 numara olan Light Mediumu seçsinler. Ben sadece sabitlemek ve tenime tam eşitlemek için pudra kullandım, doğru tonu alırsanız ürün zaten pudramsı hissi size veriyor,

    Çok yoğun kıvamda olmasa da, işlevini yerine getiriyor. Ben abartıp güneş lekelerimin üzerine bile sürdüm. Bence hafifliği ve kalıcılığı onun en büyük artısı. Özellikle neme karşı çok başarılı.

    Eksi olan kokusu, başta hoş gelmeyebilir ama sıkıntı yok çünkü saniyeler içinde yok oluyor.
    10 faktör koruyucu içerdiğini de eklemeliyim. 15 saat kalıcılık vaad ediyor ama 8-9 saat kalıcılıkta kendisiyle anlaştık. Eh, bu da benimki gibi makyaja dayanmayan bir cilde sahip olanlar için gayet karlı bir sonuç.


    Sumptuous Mascara


    Gelelim mascaraya... Daha önce Sumptuous Extreme kullanmış ve kirpiklerimin kaşlarıma doğru önlenemez yükselişine şahit olmuştum. İkinci kere Estee Lauder mascara denediğim için, kaç kere nasip olur ki? ister istemez ikisini biraz karşılaştırmış oldum.

    Sumptuous Bold Volume açıkça, daha iyi niyetli ve tabiri caizesse ''normal'' bir mascara.
    Fırçası daha küçük, dolayısıyla kirpikleri hedefleyeceğim diye sizi uğraştırmıyor, çok daha rahat sürülüyor. Kirpikleri de ağırlaştırmıyor.

    Evet upuzuuun kirpikler değil ama 360 derecelik etkiyle hacim ve dolgunluk vaad ediyor. Gece makyajı yapmayacaksanız, günlük olarak kullanacaksanız yeterli. (tamam, adınıza şarkılar yazılabilir ve bir göz süzüşünüzle hayran da bırakabilirsiniz)

    Bu ikiliyle ilgili genel görüşümü çok kısa özetlersem; kullanışlı, pratik ve günlük makyaj için ideal. Hatta ortalamanın bir tık üstünde bile denilebilir.

    Ürünü Boyner mağazalarından ya da aşağıdaki Boyner Online linkinden satın alabilirsiniz.
    http://www.boyner.com.tr/urun/est%C3%AAe-lauder-double-ended-concealer-mascara-rimel-1652101-519208422-0-0.html

    Hatta siteye girmişken çok avantajlı yılbaşı setlerine de bakmadan geçmeyin derim.

    Son söz Estee Lauder' ın olsun:
    ''Çirkin kadın yoktur, sadece buna dikkat etmeyen ya da çekici olabileceğine inanmayan kadın vardır''.

    O halde, tam da şimdi, Boyner' e uğrayıp, kendimize biraz daha inanma zamanı ;)



  2. 4 yorum:

    1. Handan dedi ki...

      takibe aldım ben de

    2. merhaba blog etkinliginden kesfettim sizi ve artik uyenizim :) beklerim ben de www.beauthingsforme.blogspot.com

    3. ecefobi dedi ki...

      ben de keyifli bloglarınızı takibe aldım bile, çok sevgiler

    4. Bak Bu Harika dedi ki...

      merak ediyorum bu ürünü. sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

      www.bakbuharika.com

    Yorum Gönder